Onze klant is een jonge, dynamische en groeiende onderneming, gespecialiseerd in verzekeringen.
Jobomschrijving
Voor onze klant gelegen in Antwerpen Berchem, zijn we op zoek naar een
Boekhouder AZ
. Je takenpakket zal er als volgt uitzien:
Controleren en inboeken van aankoopfacturen
Opmaken van commissie
Opmaken van afrekeningen met de verzekeraars
Voorbereiden en uitvoeren van betalingen + inboeken banken
Afsluit boekingen : Afschrijvingen, payroll, voorraadboekingen, voorzieningen, facturatie, IC afstemming
Regelmatig leveranciers contacten
Diverse reconciliaties
Diverse aangiftes verzekeringstaks, intrastat, auvibel, BTW …
Meewerken aan de opmaak van de jaarrekening en belastingsaangifte
Meewerken aan procesverbeteringen
Diverse administratieve taken en ondersteunen vd controller bij analyses
Jouw profiel
Ben jij de kandidaat die we zoeken?
Je beschikt over een bachelordiploma in een boekhoudkundige richting.
Je beschikt over uitgebreide ervaring in een vergelijkbare rol.
Ervaring in de verzekeringswereld is een pluspunt.
Je kan zelfstandig aan de slag, maar kan ook in team werken
Je bent bereid beslissingen te nemen wanneer nodig.
Je hebt ervaring met Excel, Isabel en kan je weg vinden in office toepassingen.
Voor Excel voldoet goede kennis, je hoeft hier geen expert in te zijn.
Je voelt je aangetrokken tot een werkomgeving in een KMO, waar je vloeiend Nederlands en voldoende Frans spreekt.
Je wordt gedreven en haalt energie uit door het verbeteren van processen en het vereenvoudigen van taken.
Aanbod
Onze klant biedt je:
Een uitdagende positie binnen een stabiel en winstgevend bedrijf, gelegen in een KMO-omgeving waar het nemen van initiatief sterk wordt gewaardeerd
Zowel fulltime als een werkregime vanaf 80% is mogelijk
Een contract van onbepaalde duur.
Een aantrekkelijk salarispakket dat is afgestemd op je ervaring en vaardigheden, met een marktconform loon, hospitalisatieverzekering en tandzorgplan, toegang tot een voordelenplatform, maaltijdcheques, ecocheques, fietsvergoeding en een eindejaarspremie.
Er wordt een laptop ter beschikking gesteld.
Je werkt voornamelijk nauw samen met je collega's op het kantoor. Na een inwerkperiode is één dag per week thuiswerken bespreekbaar